zondag 31 juli 2016

Eentje om de vakantie af te sluiten!

Afgelopen week mocht ik samen met manlief en de kids genieten van een heerlijk weekje vakantie.
En tijdens dat weekje hou ik me dan ook echt bezig met mijn gezinnetje.
Kwestie van eens volop van hen te kunnen genieten...
Maar na een weekje moet ik wel heel eerlijk bekennen dat het toch wel begint te kriebelen om weer eens achter mijn naaimachine te kruipen ;-)
Toen manlief besloot om met de meisjes op de fiets te springen, twijfelde ik dan ook geen moment om hen even alleen op pad te laten gaan en om eens even te genieten van een klein momentje tijd voor mezelf!
Omdat ik wist dat dit geen uuuuuuren zou duren koos ik voor een snel klaar project!
Want natuurlijk wilde ik ook wel graag resultaat zien (ja zo ongeduldig zijn we wel ;-) )
We kozen voor een simpel klokrokje dat afgewerkt werd met glitter elastiek en we zorgden voor een bijpassend t-shirt om de outfit volledig af te maken.
En het is vooral het t-shirt waarvan ik meer dan tevreden ben!
De tekening van de zebra vond ik onlangs op pinterest en met behulp van mijn scan n cut toverden we hem om tot een leuke flock applicatie.
We hebben wel even mogen prullen om alle deeltjes mooi te krijgen maar het eindresultaat mag gezien worden.
Het rokje werkte ik onderaan af met een roze paspel in dezelfde kleur als het t-shirt.
Op die manier passen beiden leuk bij elkaar.
Nu nog hopen dat dochterlief morgen even tevreden is als de mama en we kunnen spreken van een geslaagde afsluiter van de vakantie! :-)




Patroon rokje: Klokrok mme zsazsa - Allemaal rokjes
T-Shirt: Hema
Zebra: Zelf uitgesneden met scan n cut
Stof: Michael Miller - Black Origami Zebra
Glitter elastiek: Stoffenspektakel
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten