zaterdag 6 augustus 2016

Geen restjes, wel 3 blije meisjes!

 
Afgelopen week knutselde ik voor de jongste dochter in huis een setje in elkaar...
Eentje dat enorm in de smaak viel. En dit niet alleen bij de jongste dame zelf :-)
Ook Grote Zus zag een zebra outfit wel zitten, dat stak ze niet onder stoelen of banken!
Dus gingen we deze week maar aan de slag om ook voor haar een rokje in elkaar te steken en een t-shirt te pimpen.
Maar nog steeds had ik nog wat stof over...
En aangezien we midden in verbouwingen zitten en ik geen tv  of zetel voorhanden heb om me even te ontspannen, had ik ineens avonden waarop ik weinig kon doen! (Poetsen heeft ook al totaal geen nut als je stof maakt, dus ook dat karweitje konden we schrappen).
En zo maakten we gebruik van de extra tijd en van het overschotje aan stof om nog een kleine dame blij te maken!
De mama van de 3de deugniet is ook een zelfmaak mama (met een eigen blogje) dus we vonden het wel een beetje spannend om iets te maken dat niet voor de eigen kleerkasten moest dienen maar aan het gezichtje te zien van de ontvanger denk ik wel dat het geslaagd was ;-)
En sinds dit weekend lopen er dus niet 1, niet 2 maar 3 zebra gekke dames rond in de buurt!
 

 
 




 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten