woensdag 13 juli 2016

We vielen in herhaling...

Afgelopen weekend naaide ik voor onze jongste dochter een zomers setje.
Vandaag deed ik hetzelfde voor onze oudste dame!
Het enige verschil?
Afgelopen weekend hadden we een zonnetje en kon de dochter er meteen gebruik van maken.
Vandaag valt de regen met bakken uit de lucht en lijkt de zomer weer heel ver weg!
Maar dat neemt niet weg dat we ook deze keer kozen voor een zomers stofje!
Want we hopen namelijk nog steeds op mooi weer en uren buitenspeelplezier! :-)
De patroontjes?
Het topje is de Gloria Top van Emma en Mona, deze keer maakte ik de 122 voor onze 6jarige dame.
Ook nu weer koos ik ervoor om deze iets te verlengen en op deze manier zit hij ook bij haar comfortabel genoeg om lekker zot te kunnen doen!
De short is wederom de Pippa Pants. Ook eentje van Emma en Mona.
Deze maakte ik in dezelfde maat als die van de jongste dochter. (Maatje 116)
Bij de jongste dochter vond ik hem namelijk net iets te groot en de oudste dochter is nu niet echt veel breder dan haar zus dus ik vermoed dat ze in een maatje 122 zou verzuipen.
De dochter is helemaal blij met haar nieuwe kleren en vooral het idee dat ze een roze short heeft vindt ze helemaal geweldig :-)
Nu nog hopen dat de zon snel terug van de partij is!
 
 






2 opmerkingen:

  1. Wat een leuk setje!! En het goeie weer komt eraan!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Weer of geen weer ;-) Ons madame moest en zou het vandaag aantrekken dus dan maar een vestje erop!

      Verwijderen