maandag 15 augustus 2016

Klaar voor dag 2 van het Frozen kamp!


Enkele maanden terug, bestelde ik samen met een paar dames een prachtig Frozen stofje.
Toen ik het zag, was ik meteen weg van de mooie heldere kleuren.
Ondanks dat ik het een prachtige stof vond, heeft het toch even geduurd alvorens ik mijn schaar er in gezet heb.
Ik twijfelde namelijk een beetje wat het precies zou moeten worden.
Een kleedje... Ja dat wat duidelijk maar ik twijfelde over het patroon dat ik zou gebruiken.
Uiteindelijk werd het dit weekend de Ileana van Compagnie M.
In mijn hoofd werd het er eentje met een bloemenkraagje...
Helaas had ik bij het knippen niet echt opgelet waar Anna en Elza stonden op het voorpand.
Dus ofwel ging ik voor mijn bloemenkraagje en werden Anna en Elza verstopt... Of ik ging op zoek naar een alternatief.
Uiteindelijk werd de keuze gemaakt voor een Peter Pan kraagje.
Toch schattig en Anna En Elza zien nog wat van de wereld ;-)
De rok werd een halve cirkelrok.
Net voldoende zwiergehalte voor onze Dame!
En ook aan de afwerking werd wat extra aandacht besteed! Mouwen en zoom werden afgewerkt met een felgroene paspel. En de achterzijde heeft een blinde rits met een doorlopende print! Yessssss ;-)
De dochter is alvast fan!
Nog één keertje slapen hè mama, en dan mag ik mijn Frozen kleedje aantrekken op mijn Frozenkamp!
Missie geslaagd :-)






 





Geen opmerkingen:

Een reactie posten