woensdag 17 augustus 2016

Een Solis om de zomercollectie af te sluiten!

 
We blijven nog enkele dagen in het Frozen thema...
Nog tot vrijdag om precies te zijn! Want dan zit de meisjes hun Frozen kamp er jammer genoeg al weer op!
Begin deze week maakte ik speciaal voor de jongste dame een leuk jurkje in een Frozen stofje.
Niet alleen Silke was fan, ook Lien zag zo'n jurkje wel zitten!
Maar om 2 dezelfde jurkjes te maken zag ik nu ook weer niet zitten...
Dus doken we in onze stoffenkast en toverden we een tricotje tevoorschijn met hun favoriete prinsessen.
Nu enkel nog een leuk patroon...
Die keuze was snel gemaakt!
Ik had ondertussen al heel wat leuke variaties van de Solis zien voorbij komen en als ik er zelf ook eentje wou maken kon ik best niet te lang wachten want het patroon is een echte zomerjurk.
En zo stak ik vandaag een Frozen jurkje voor de oudste dame ik elkaar!
En ik vermoed dat ik al weet wat ze morgen gaat aantrekken! ;-)
 


 





 
 
 
Patroon: Solis - Solifantjes
Stof: Frozen - ooit gekocht bij Stoffenelf (in een ver ver verleden ;-) )


1 opmerking: