zaterdag 25 februari 2017

Ice Ice Baby ;-)


Truien met ijsjes, gemaakt met lekker zachte pomponnetjes...
Wie heeft ze nog niet zien passeren op het internet.
Ook hier hadden we ze al gespot...
En we waren fan!
Vooral voor de oudste dochter vond ik het een super leuk idee en Lien deelde mijn mening voor de volle 100% ;-)
 Dus toen ik onlangs bij Het Stoffenhuis het perfecte stofje voorbij zag komen om een leuke trui van te maken vielen alle puzzelstukjes in elkaar!
Ik blijf fan van de mooie kleur van de tricot!
Ideaal voor het mooie voorjaarsweer dat hopelijk snel zijn intrede doet!
Als patroontje, maakten we voor het eerst de Mitch Sweater van LMV. We maakten maat 122 - 128 voor de dochter die normaal 122 draagt en deze past haar perfect!
De pomponnetjes vonden we bij Veritas en werden simpelweg bevestigd met veiligheidsspelden zodat ze er wel afgehaald kunnen worden als we de trui in de was doen.
Het ijshoorntje werd gemaakt met flock en daarvoor haalden we de scan n cut nog eens uit de kast!
Manlief is absoluut geen fan van de laatste creatie...
Lien daarentegen... Die vindt haar nieuwe trui GEWELDIG!!!
En jullie, wat vinden jullie ervan? :-)








 Patroon: Mitch Sweater - La Maison Victor (september - oktober 2016)
Stof: Katoen tricot Jeansblauw - Het stoffenhuis Bree

https://www.bloglovin.com/blogs/sewlisi-14660063?widget-ref=http://sewlisi.blogspot.be/



7 opmerkingen:

  1. Ik vind m wel grappig! Had ze nog niet zien passeren, dus wat mij betreft is dit een heel origineel truitje :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk!
    Ik had ze ook nog niet zien passeren eerlijk gezegd.
    Ik denk dat ik die aan mijn dochter ook wel verkocht zou krijgen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ah oef, blijkbaar ben ik dan toch nog een beetje origineel geweest :-)

      Verwijderen
  3. Hehe, wel grappig! Ik had de pomponnetjes misschien net iets kleiner gemaakt, maar ik vind het wel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Merci!
      En ja ze mogen inderdaad wat kleiner maar die vond ik niet en ik wou het NU maken :-) Je kent dat wss wel.. Iets in je hoofd hebben en geen geduld hebben :-)

      Verwijderen
    2. Hahaha, Vicky! Dat is zoooo herkenbaar :-).
      Ik blijf fan, zelfs met iets te grote ijsbolletjes!

      Verwijderen