zaterdag 19 maart 2016

Naar K3 in stijl ;-)

 
 
Ok ik weet het, ik ben weinig origineel...
Maar zo nu en dan mag je wel eens een ideetje lenen, zeker als het goed is ;-)
 
Dus ook hier werd de stof met de luchtballonnen in huis gehaald met het oog op de K3 show.
En deze keer nam ik me voor om niet tot het laatste moment te wachten om er aan te beginnen!
Als patroon wou ik er eentje uit de Knippie gebruiken maar deze week nog zag ik identiek hetzelfde kleedje verschijnen in dezelfde stof.
Ok heel mooi, maar echt helemaal namaken zag ik nu ook niet zitten!
Dus dan maar wat aanpassen!
 
We kozen voor een felroze boord aan de rok en aan de hals zodat het stofje onze blonde dame er niet te bleek zou uitzien. En de rug werd opnieuw afgewerkt met een strik!
 
Nu Kleine Zus nog en we kunnen in april in stijl naar K3! :-)
Grote Zus vroeg al lachend of papa en mama ook in een luchtballonnenstofje naar K3 zouden gaan, maar zo zot gaan we het toch niet maken ;-) En jammer genoeg gaat er waarschijnlijk ook niet voldoen stof meer overschieten voor ons :-)

 En ja hoor, het kan zwieren! Extra punten voor de mama ;-)


 En de strik werd helemaal goedgekeurd door de dochter!
 

1 opmerking: