maandag 7 augustus 2017

Isn't She Cute?! ;-)

Wie kent het niet...
Naar de winkel gaan omdat je iets nodig hebt, uiteindelijk aan de kassa staan met alles wat je eigenlijk niet nodig hebt en bijna dat ene dingetje waar je voor kwam vergeten?
Wel ik had het vorige week bijna aan de hand!
Onder de middagpauze zou ik snel even bij de Veritas binnenwandelen om een paar witte knoopjes te gaan halen.
Eens binnen viel echter mijn oog op de stoflapjes... 2+1 gratis.
En toen zag ik ineens het schattige stofje van stampertje en een bijpassend effen katoentje.
Net op tijd dacht ik er aan om toch nog even de knoopjes mee te nemen en met meer dan gepland wandelde ik naar buiten ;-)
En soms halen mijn stofjes zelfs de kast niet.
Zo ook met dit exemplaar...
Het werd gewassen, gedroogd en gestreken en gisteren werd er dan ook snel de schaar in gezet :-)
We wisten namelijk perfect wat het zou worden:
Een Tinny Dress van Straightgrain met een bloemenkraagje en een plooirokje!
En zo gebeurde het!
Na enkele uurtjes werk (ja ik denk dat ik het patroon al zo vaak gemaakt heb, dat ik het blindelings in elkaar steek ;-) ) stond er een super schattig kleedje in elkaar!
Zeg nu zelf, is ze er niet super schattig mee? :-)




 
 

Patroon: Tinny Dress - Straight Grain
Stof en fournituren: Veritas


4 opmerkingen: