zondag 20 maart 2016

Zusterliefde...

 
Na Grote Zus was natuurlijk ook onze kleine dame aan de beurt!
Want natuurlijk gaat ook zij binnen enkele weken mee naar K3!
 
En hoewel Grote Zus de stof heeft gekozen, Kleine Zus was ook al meteen fan!
Toen ze dit weekend dan ook zag dat er al een kleedje af was, gaf ze zich dan ook niet snel gewonnen!
Als patroon gebruikte ik voor het eerst de Candy Dress uit La Maison Victor.
Jammer genoeg kan je dit patroontje nog maar moeilijk vinden maar ik had het geluk dat ik het vorige week mocht overtekenen! Dank je wel Gill ;-)
Voor de maat gebruikte ik de gebruikelijke 110 voor onze dochter maar het werd wel met enkele cm's verlengd! Maar goed dat ik die tip al ergens gelezen had want anders had onze Dame er toch niet deftig mee kunnen buiten komen vrees ik :-)
Ook deze keer werd alles afgewerkt met felroze tricot.
En het resultaat? Twee blije dochters en een tevreden mama!
Rest ons nu enkel nog geduld te hebben tot we eindelijk naar de show kunnen gaan kijken ;-)
 





Kleine Zus een beetje triest? Dan is Grote Zus er om haar te troosten!
 
 
Maar gelukkig zijn de traantjes snel vergeten ;-)

1 opmerking: