zondag 20 december 2015

Feestoutfit 2: Ook Grote Zus kan in stijl de feestdagen vieren!

 
Na Kleine Zus kan nu ook Grote Zus pronken in haar nieuwe kleedje met de feestdagen!
Nu enkel Mama nog...
Maar ja zolang de dochters content zijn, is de mama dat ook :-)
We gaan dus nog wel ons best doen om ook die opdracht nog voor elkaar te krijgen maar als het niet lukt.. Tja dan gaan we nog maar eens op zoek in de kleerkast, waarschijnlijk vinden we nog wel iets wat draagbaar is!
 
Voor Grote Zus haalde we een klassieker der Stofjes uit de voorraadkast! Ondanks mijn grote voorraad weet ik gelukkig nog wel altijd wat ik heb liggen en zo nu en dan komt er ineens een ingeving wat waarvoor gaat dienen!
Zo ook met dit pareltje...
 
Als patroontje haalde ik voor het eerst eentje van Straight Grain uit de kast! Zalig patroontje die Januu!
Ik maakte voor mijn dochter die in maart 2016 6 jaar wordt de 6 jaar en deze zit haar goed! Misschien nog een beetje aan de brede kant maar ze groeien er snel genoeg weer in en omdat het niet specifiek een kerststofje is, kan ze het zeker ook na de feestdagen nog dragen.
 
Poseren doen de dochters hier ondertussen al graag want ze weten dat ze dan meteen al hun sterallures uit de kast mogen halen :-)
 En omdat het voor de feestdagen is, was de dochter duidelijk! Ze wou foto's bij de kerstboom! Misschien omdat ze dan al eens kon spieken of ze iets kon ontdekken tussen de pakjes dat voor haar bestemd is?!? :-)



 
 
Stof: Timeless Treasures - Gekocht - Geen idee meer waar :-) Lag al te lang in de kast ;-)
Effen Stof: De Stoffenstraat
Gouden Paspel: Veritas
Biais: Stoffenspektakel
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten